esmaspäev, 18. jaanuar 2010

Kaanetatud raamat

Juba pikemat aega oli plaan ühele tühjale kaustale uus välimus luua. Sellel korral tahtsin seda kangaga teostada ja see pidi tulema midagi veidi uhkemat ja ilusamat. Nii ma otsisingi ühe kuldse riide ja selle juurde muud sobivad paelad, niidid ja muidugi nööp, mis mind esimesest silmapilgust võlus! Olin ka enne kaanetanud, kuid ainult paberist materjalidega ja tavaliselt ka lehed sisse ise köitnud. Selle kausta puhul oli originaal kaante ümber vaja midagi teha ja nii ma katsingi need kangaga ,tikkisin ja kaunistasin paeltega ning muidugi nööp. Päris minu nägu tuli teine, kohe tunnen ,et just selline nagu vaja oli !!! Nüüd jääb vaid raamatu täitmise rõõm :)
UNISTUSED ON NEED, MILLE NIMEL TULEB ELADA JA ILMA MILLETA ON KURB ELADA


2 kommentaari:

  1. Oi, mis väike armas blogi on siia ilmunud! Raamat on igati nime vääriline. Just nii ongi õige - unistused ees ja siis teod sinna järgi. Põnevat blogimist!

    VastaKustuta
  2. Aitähh!Olen jah alles üsna tagasihoidlik siin blogimises.Kuidagi kummaline on ühel hetkel oma toimetamisi ülesmärkida,aga see on väga tore! See jõud ja energi mida ma saan teiste blogide lugemisest on meeletu ja lausa uskumatu kui palju on äkitselt aega minu päevadesse tekkinud nokitsemiste jaoks !!!:)

    VastaKustuta